طرز تهیه ی پودینگ ساده وانیلی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طرز تهیه ی پودینگ ساده وانیلی
نوشته شده در سه شنبه 3 خرداد 1390
بازدید : 424
نویسنده : پرویز طهماسبی

مواد لازم :

شكر

1/2 پیمانه
شیر
 1/4-2 پیمانه
نشاسته ذرت (پودر شده)  
 1 قاشق سوپخوری
آرد
 2 قاشق سوپخوری
تخم مرغ
 1 عدد
وانیل شكری
  1/4 قاشق چایخوری
كره
 2 قاشق سوپخوری

طرز تهیه :

نشاسته و آرد و شكر رادر ماهیتابه تفلون ریخته ، شیر را كم كم به آن اضافه نموده و هم بزنید . مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید . مرتب هم بزنید ، تا غلیظ شود . زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا كرده ، زرده تخممرغ و وانیل را با همزن برقی هم بزنید  تا كرم رنگ شود . سفیده تخم مرغ را جداگانه زده تا فرم بگیرد . زرده و سفیده تخم مرغ را با هم مخلوط نموده مقداری از مایه فوق الذكر را به تخم مرغ اضافه نمایئد و هم بزنید . سپس آن را به ظرف اصلی اضافه كنید چند دقیقه روی حرارت ملایم گذاشته مرتب هم بزنید تا غلیظ شود . ظرف را از روی حرارت برداشته كره را اضافه نمایئد . سپس در ظرف مورد نظر بریزید و در یخچال قرار دهید ، تا پودینگ آماده شود .

 



:: موضوعات مرتبط: آشپزی , ,
:: برچسب‌ها: طرز تهیه ی پودینگ ساده وانیلی , پودینگ ساده وانیلی , انواع پودینگ , طرز تهیه یانواع پودینگ , تهیه ی پودینگ ساده , موادلازمه ی پودینگ ساده ی وانیلی , مواد لازم برای انواع پودینگ , آموزش درست کردن پودینگها , آموزش درست کردن پودینگ ساده , پودینگ ساده , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: